تبلت ویندوزی سامسونگ
نوشته شده توسط : علی افشار

اوایل سال جاری گمانه زنی هایی مطرح شد مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد تبلتی 12 اینچی با سیستم عامل ویندوز را روانه بازار کند. شایعات از این فراتر رفت و حتی شماره مدل آن نیز SM-W700 اعلام شد، اما هیچ نشانه ای از زمان مورد نظر سامسونگ برای رونمایی از این تبلت در دست نبود. حالا به نظر می رسد طراحی فروشگاه اینترنتی که سامسونگ آماده می شود تا اوایل سال 2016 این تبلت را رونمایی کند.

این تبلت تایید نهادهای بلوتوث SIG و اتحادیه WiFi را کسب کرده است. این دو نهاد این خبر را امروز اعلام کرده اند. همچنین، این دو نهاد تایید کرده اند که این تبلت دوازده اینچ است. این تبلت در وب سایت فروشگاه اینترنتی زوبا در هند نیز قرار گرفته و اعلام کرده که این تبلت ماه گذشته وارد هند می شود تا مراحل آزمایشی را طی کند و قرار بر این بوده که پس از تکمیل تست ها آن را نابود کنند تا هیچ اطلاعاتی درباره آن درز نکند. قیمت این تبلت در فروشگاه زوبا 455 دلار آمریکا تعیین شده است. البته نمی توان این را قیمت نهایی این تبلت دانست ولی براساس آن می توان محدوده قیمت مورد نظر سامسونگ برای این تبلت را تخمین زد.

گفته شده که این تبلت به ویندوز 10 و پردازنده اینتل مجهز خواهد بود و قلم نوری سامسونگ نیز همراه با آن فروخته خواهد شد. انتظار می رود این تبلت تا ماه آینده رونمایی شود.طراحی فروشگاه اینترنتی





:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: